woensdag 26 september 2012

Blog jij of blog ik?


Internet staat helemaal vol met fantastische blogs, zoals je waarschijnlijk wel weet. Ik ben regelmatig aan het random rondsurfen, om zo spontaan op de leukste sites terecht te komen. Vandaag heb ik een kort lijstje met mijn favoriete vormgevingsblogs voor jullie gemaakt, en ik hoop dat jullie er evenveel plezier van hebben als wat ik ervan heb. ^^

Als je nog meer leuke blogs kent, deel ze hier dan!

Ttriangletriangle
Enkel en alleen gericht op afbeeldingen. Perfecte site om random plaatjes te bekijken op een regenachtige middag.







ML4U
Blog vol met ontmoetingen, filmpjes en interviews met creatieve mensen. Zoiezo interessant om te bekijken als je zelf ook in die wereld zit.















Grain edit
Vintage creativiteit, geïnspireerd op de jaren 50-70.













Go girl, seek happy nights to happy days
Een zeer inspirerend blog vol met lifestyle foto's, die per kleur gecategoriseerd zijn.













...love Maegan
Dit blog staat vol met alles wat met Fashion te maken heeft, zoals inspiratieafbeeldingen, tips en DIY's.















How About Orange
Blog van een grafisch / textiel designer. Je vindt er de prachtigste dingen, die vaak ook nog uitgelegd staan met een DIY.










The Secret is to Dream
Deze net afgestudeerde interieur stylist is iemand die het waard is om te blijven volgen. Op haar blog vindt je zeer veel inspiratie voor interieurs en decoraties, en daarnaast plaats ze leuke DIY's die ik zelf regelmatig uitprobeer. Perfect om de verveeluurtjes tegen te gaan. ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten