dinsdag 9 oktober 2012

Creatieve flow

Zelfportret
De afgelopen dagen heb ik hard gewerkt aan mijn nieuwe blog, zodat ik morgenavond eindelijk de switch kan maken. Zomerkriebels was oorspronkelijk een zomerproject van mij, maar is uitgegroeid tot mijn vaste blog. Daarom wil ik nu de switch naar een nieuwe naam en een nieuwe look maken, maar met dezelfde inhoud. Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

Gister heb ik foto's van mijzelf gemaakt, opzoek naar een nieuwe profielfoto. Het is nog best lastig om jezelf te regisseren, en gelijkertijd model en fotograaf te zijn. Maar volgens mij is het redelijk gelukt. De foto hierboven is een van de foto's die ik heb gemaakt, via de weerkaatsing van het raam. ^^
Ik merk dat het heel erg scheelt dat ik tegenwoordig een spiegelreflexcamera heb, daarnaast heb ik de afgelopen jaren redelijk wat ervaring met Photoshop opgedaan. Hierdoor is het wat 'makkelijker' sneller het beeld te maken die je voor ogen heb.

Morgen ga ik in Leidsche Rijn foto's voor de website maken, dus ik blijf voorlopig in de creatieve flow.
Kijk dan ook weer op mijn blog, zodat je de link naar mijn nieuwe blog kan opslaan in je favorieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten