zondag 7 oktober 2012

Fall is coming

http://bottegavic.wordpress.com

Ik was vergeten hoe lekker het is om samen door het bos te wandelen, terwijl de herfst zich overal laat zien. De kastanjes die we gevonden hebben liggen al verspreidt in mijn kamer, er waren er zelfs zoveel dat ik de helft aan mijn moeder heb gegeven. ;)
Mijn hond heeft het hele bos een paar keer doorgerend, raar gekeken naar een zwaan die op een meter afstand zwom en meerdere baantjes gezwommen. Terwijl ik dit typ ligt hij nogsteeds total-loss in zijn mand te slapen. ^^

Mijn moestuintje is ook weer dichter bij winterklaar, de frambozen zijn nu teruggesnoeid met de hoop in het voorjaar weer frambozen te kunnen plukken. Ook waag ik een poging knoflook te telen, maar of het gelukt is weet ik pas volgend jaar. :)

Als laatste heb ik vandaag wat kunnen doen aan mijn nieuwe blog, hopelijk kan ik deze week de switch eindelijk maken. Hou dit blog dus in de gaten! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten